Forum www.z3.fora.pl Strona Główna www.z3.fora.pl
BMW Seria Z - z1 z3 z4 z8
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Blokada dyferencjału a trzymanie w zakrętach

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z3.fora.pl Strona Główna -> Z3 (E36/7, E36/8)
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
cichy0701
Soldati centrale
Soldati centrale



Dołączył: 22 Paź 2014
Posty: 316
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bytów
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 23:49, 05 Lis 2014    Temat postu: Blokada dyferencjału a trzymanie w zakrętach

Jak przekłada się szpera na trzymanie w zakrętach? Dodaje przyczepności naszym zetką, czy może zupełnie odwrotnie, powoduje wyrzucanie z zakrętu? Jest to moje pierwsze auto z blokadą więc stąd to moje pytanie. Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
JackBoy
Capo
Capo



Dołączył: 23 Maj 2012
Posty: 737
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wołomin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 0:11, 06 Lis 2014    Temat postu:

Dodaje przyczepności, krótko powiedziawszy gdy mamy szpere to przynajmniej 25% mocy idzie w koło dociążone, dzięki czemu możemy szybciej wyjść z zakrętu.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
cichy0701
Soldati centrale
Soldati centrale



Dołączył: 22 Paź 2014
Posty: 316
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bytów
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 0:30, 06 Lis 2014    Temat postu:

Czyli rozumiem, że wychodząc z zakrętu i wciskając pedał gazu w podłogę mogę być spokojny?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dżolero
czopek



Dołączył: 30 Gru 2012
Posty: 1334
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: Nowa Ruda
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 0:57, 06 Lis 2014    Temat postu:

No nie do końca, bo wszystko zależy od warunków i ogumienia jakie masz w Zetce.
Musisz uważać, by nie być zbyt pewnym siebie bo jak tył straci przyczepność możesz nie ogarnąć sytuacji.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
cichy0701
Soldati centrale
Soldati centrale



Dołączył: 22 Paź 2014
Posty: 316
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bytów
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 1:49, 06 Lis 2014    Temat postu:

No wiadomo to sie tyczy każdego auta, warunki, ogumienie itp... Ale głównie chodziło mi o blokadę dyferencjału i wnioskuję, że ma ona pozytywny wpływ na trzymanie w zakrętach.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dżolero
czopek



Dołączył: 30 Gru 2012
Posty: 1334
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: Nowa Ruda
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 1:51, 06 Lis 2014    Temat postu:

Dobrze wnioskujesz Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z3.fora.pl Strona Główna -> Z3 (E36/7, E36/8) Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin