Forum www.z3.fora.pl Strona Główna www.z3.fora.pl
BMW Seria Z - z1 z3 z4 z8
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

DIY - Tempomat - gotowa instrukcja montazu
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, ... 10, 11, 12  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z3.fora.pl Strona Główna -> Z3 (E36/7, E36/8)
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
madmarx
Soldati centrale
Soldati centrale



Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 18:49, 16 Kwi 2011    Temat postu:

Ten od M54 to będę sobie jesienią montował.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wania
Administrator
Administrator



Dołączył: 06 Lut 2011
Posty: 4708
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Sob 18:52, 16 Kwi 2011    Temat postu:

hmmm a co ze SWAPem nie bedzie przy tym kolidowac? troche sie sprzedales bo chyba nie wiele serduch mozna wrzucic na tej samej wiazce Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
piotres
hejter



Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 236
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Pomiechówek

PostWysłany: Sob 19:30, 16 Kwi 2011    Temat postu:

Napewno wklada m54b25 Wink Laughing Laughing .

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez piotres dnia Sob 19:31, 16 Kwi 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
madmarx
Soldati centrale
Soldati centrale



Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 20:09, 16 Kwi 2011    Temat postu:

tu nie chodzi o wiązkę, tylko sposób sterowania. W nowszych silnikach robi to DME, tak ze trzeba tylko przyczepić przełącznik przy kierownicy i ustrojstwo które gada z DME. A silnik będzie miał więcej mocy niż amerykańskie Z3M Laughing

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
piotres
hejter



Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 236
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Pomiechówek

PostWysłany: Sob 20:19, 16 Kwi 2011    Temat postu:

Madmarx a myslisz ze w M52TU tempomat jest tez tak sterowany jak w m54 ? Rolling Eyes Rolling Eyes

ponad 240KM powiadasz...to chyba wydech bez katow odrazu wlatuje ?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez piotres dnia Sob 20:19, 16 Kwi 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
madmarx
Soldati centrale
Soldati centrale



Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 20:29, 16 Kwi 2011    Temat postu:

Co do M52TU to nie wiem. Poszukam w dokumentacji może coś będzie na ten temat.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
piotres
hejter



Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 236
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Pomiechówek

PostWysłany: Nie 2:24, 17 Kwi 2011    Temat postu:

cos sie wyjasnia, ale sprawa jest wciaz dosyc zagadkowa:

[link widoczny dla zalogowanych]

kit tempomatu do US z3 2.5 - wiec silnik M52tub25.

,

[link widoczny dla zalogowanych]

"On the M52tu ('99 and '00), it *is* cable-driven, but it's not conventional. It's also motor-driven. In fact, the motor can override the cable in both directions (it closes the throttle for traction control, and opens it for cruise control.) The cable is not rigidly fixed to the throttle plate.

For this reason, the retrofit should be fine on an M52tu, since cruise control is all done in software on the standard ECU that controls the standard throttle body.

On the M54 ('01 and '02), it's fully motor-driven, no cable. And on the M52 ('97-'9Cool, it's all cable, no motor.
"

czyli chyba do mnie bedzie taki tempomat jak do m54 ...chyba....


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
madmarx
Soldati centrale
Soldati centrale



Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 10:40, 17 Kwi 2011    Temat postu:

Aaaaa.... coś mi się przypomniało... nie wiem gdzie to czytałem, ale coś mi świta, ze może tam być potrzebne DSC, bo chyba parę rzeczy jest ciągnięte po CAN z DSC.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wania
Administrator
Administrator



Dołączył: 06 Lut 2011
Posty: 4708
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Śro 20:19, 25 Lip 2012    Temat postu:

nr czesci potrzebne do tempomatu w S54
B61.31.8.360.926 Switch
B61.31.1.390.968 Knob (English)
B65.71.8.380.054 Interface

podejrzewam ze do M52TU rowniez beda te sama


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
JackBoy
Capo
Capo



Dołączył: 23 Maj 2012
Posty: 737
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wołomin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 20:52, 20 Sty 2013    Temat postu:

Ja też chciałbym sobie podłączyć tempomat lecz brak wtyczek pod kierownicą przy kielichu i pod schowkiem. Mój samochód pochodzi z kwietnia 1999 roku. Silnik 2.0 (podwójny vanos 150 KM)

Dlaczego tak jest, że jedni mają te wtyczki itd. a w moim nie ma tych wtyczek?

Pzdr


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez JackBoy dnia Nie 20:56, 20 Sty 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
saron22
Moderator
Moderator



Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 5438
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 22:16, 20 Sty 2013    Temat postu:

A dobrze sprawdziles?? Ja bylem przekonany ze wszyscy maja te wtyczki tzn ze byla jednakowa instalacja elektryczna dla wszystki modeli

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
JackBoy
Capo
Capo



Dołączył: 23 Maj 2012
Posty: 737
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wołomin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 22:53, 20 Sty 2013    Temat postu:

sprawdzałem, ale jutro jeszcze dokładniej to sprawdzę. Na 99 % nie mam tych wtyczek pod schowkiem - wymontowałem schowek i żadna wtyczka luzem nie leży. Jutro może jak mi się uda to wrzucę fotki.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wania
Administrator
Administrator



Dołączył: 06 Lut 2011
Posty: 4708
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Nie 22:53, 20 Sty 2013    Temat postu:

nie ma tych wtyczek jak przepustnica jest sterowana elektronicznie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
JackBoy
Capo
Capo



Dołączył: 23 Maj 2012
Posty: 737
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wołomin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 22:57, 20 Sty 2013    Temat postu:

Wania napisał:
nie ma tych wtyczek jak przepustnica jest sterowana elektronicznie


Czyli które wtyczki będą u mnie a które nie?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wania
Administrator
Administrator



Dołączył: 06 Lut 2011
Posty: 4708
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Nie 23:02, 20 Sty 2013    Temat postu:

nie bedzie ani tej przy kielichu ani tej szerokiej niebieskiej za schowkiem

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z3.fora.pl Strona Główna -> Z3 (E36/7, E36/8) Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, ... 10, 11, 12  Następny
Strona 2 z 12

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin