Forum www.z3.fora.pl Strona Główna www.z3.fora.pl
BMW Seria Z - z1 z3 z4 z8
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Dystanse do kół
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z3.fora.pl Strona Główna -> Z3 (E36/7, E36/8)
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sviru
Capo
Capo



Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 800
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 21:07, 13 Kwi 2011    Temat postu: Dystanse do kół

Czy ktoś stosował dystanse do kół?
Ja mam oryginalne felgi i one siedzą wewnątrz nadkoli trochę za mocno jak na mój gust - z tyłu. Chciałbym poprawić look włąśnie przez wyciągnięcie ich nieco z nadkoli.

Znalazłem dystanse firmy H&R...

[link widoczny dla zalogowanych]

Powiem szczerze, żę boję się troche stosować dystansów - nie wiem na ile to jest bezpieczne.

Druga sprawa czy takie dystanse nie będą wpływały źle na geometrie itp z tyłu.

Swoją drogą cena 450zł za parę dystansów to trochę sporo. Uważam jednak, że diametralnie poprawia wygląd samochodu. Jestem na to uczulony Smile



Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez sviru dnia Śro 21:10, 13 Kwi 2011, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wania
Administrator
Administrator



Dołączył: 06 Lut 2011
Posty: 4708
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Śro 21:14, 13 Kwi 2011    Temat postu:

HR znana i ceniona firma, znam ludzi co montuja takie do np M3 E46 ktore katujabna torach i daja rade, wiec je mozesz smialo brac.

Co z zdjeciami Twojej zZz?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
saron22
Moderator
Moderator



Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 5438
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 21:17, 13 Kwi 2011    Temat postu:

jak martwisz sie o geometrie to zawsze mozesz zakupic zestaw Camber Kit i przerobic tylna belke Wink
Bardzo duzo ludzi stosuje dystanse wiec o bezpieczenstwo bym sie nie obawial. Cena faktycznie wygorowana. Ja na twoim miejscu poszukalbym dystansow z 5 otworami i zastosowal dluzsze szpili. Cena na pewno bedzie w granicach 50%


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sviru
Capo
Capo



Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 800
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 21:23, 13 Kwi 2011    Temat postu:

Czy możecie potwierdzić te dane jeśli chodzi o Z3?

śr. piasty: 72,6
rozstaw śrub: 5/120

Czy wszystkie Z miały takie rozmiary i rozstaw śrub?

Ps. Zobaczie czy takie coś by się nadało?

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

Ps. Czy bezpieczniejszcze jest rozwiązanie z przykręcanymi felgami przelotowo czy też do dystansu?

Fotki będą już szykuję powoli Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
saron22
Moderator
Moderator



Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 5438
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 21:26, 13 Kwi 2011    Temat postu:

ja jak bym kupowal to bym wolal przelotowe. Dokrecone dynamometrem na 100-110 Nm i sprawdzone ze 3 czy 4 razy co kazde 50 - 100 km.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wania
Administrator
Administrator



Dołączył: 06 Lut 2011
Posty: 4708
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Śro 21:26, 13 Kwi 2011    Temat postu:

Kwestia grubosci dystansu, poszukaj na necie ale chyba powyzej 20mm juz sie daje przykrecane i trzba pamietac zeby kupic porzadne i takie ktore maja odrazu pierscien centrujacy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
saron22
Moderator
Moderator



Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 5438
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 21:32, 13 Kwi 2011    Temat postu:

z tym 20 mm to chyba raczej chodzi o to ze ponizej tej grubosci nie daje sie przykrecanych bo szpilki by troche plytko sie w dystans wkrecily na mala ilosc zwojow i moglyby sie gwinty powyrywac. Powyzej 20 nie ma raczej takiego problemu.
Jak dystanse to tylko z pierscieniem centrujacym. Nie wiem jak w ogole mozna zalozyc inne?? Dystans toczy sie tak aby po jego zalozeniu wygladal dokladnie tak samo jak piasta. Poza felga powinna przenosci obciazenie wlasnie na pierscien centrujacy a szpilki sa do przykrecenia a nie do przenoszenia obciazenia


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
piotres
hejter



Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 236
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Pomiechówek

PostWysłany: Śro 23:03, 13 Kwi 2011    Temat postu:

Na ebay.de byly nowe H&R do 20mm za ok 200zl. Ja jakbym kupowal to zdecydowanie wlasnie je bym kupil. Na przelotowe sruby.

Aha i 20mm to wcale nie jest tak malo Wink radze sobie przed zakupem zrobic wizualizacje - mozna kupic w sklepiej ze srubami dluzsze sruby - przy kolach sa M12x1.5 (mozna kupic np. o dlugosci 70mm), popodkladac podkladki pod sruby i przykrecic kolo lekko na 3 sruby, nie opuszczac samochodu do konca z lewarka , i juz bedzie mniej wiecej widac jak to wyglada. Bo moze sie okazac ze kolo bedzie nienaturalnie wywalone do zewnatrz.

Zalezy co kto lubi, ale wg mnie u Ciebie 10-15mm to jest max na tyl Smile.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sviru
Capo
Capo



Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 800
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 23:49, 13 Kwi 2011    Temat postu:

Piotres moze masz racje - tak rzuciłem wymiarem bo wydaje mi się, że te fabryczne to siedzą więcej niż 20mm wewnątrz. Ja bym chciał żeby były lekko schowane tak 1cm. W piątek pomierzę dokłądnie jak to jest. Wystające koła to zgroza wieś tuningu Wink.

Co do przelotowych - Okazuje się, że problemem przy 20mm jest to że oryginalne śruby są za długie -25mm i trzeba zmieniać.

Ja bym chciuał zachować oryginalne antykradzieżowe ale zdaje się, że przy dystansach będę musiał kupić nowe Smile

Czyli przy zakupie 20mm dystansow wypadałoby kupić śruby o długości 45mm.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez sviru dnia Śro 23:49, 13 Kwi 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
piotres
hejter



Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 236
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Pomiechówek

PostWysłany: Czw 0:06, 14 Kwi 2011    Temat postu:

saron22 napisał:
jak martwisz sie o geometrie to zawsze mozesz zakupic zestaw Camber Kit i przerobic tylna belke Wink


Dobrze gada, polac mu Very Happy !

Tez cos o tym slyszalem Wink. widzialem to na allegro, wystarczy wpisac camber z3 .


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
saron22
Moderator
Moderator



Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 5438
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 6:54, 14 Kwi 2011    Temat postu:

ze srubami to chodzilo ci pewnie o to ze beda za krotkie a nie za dlugie. Zmierz oryginalna srube i taki jaki kupisz dystans o tyle musisz kupic dluzsze sruby. Sprawa jest bardzo prosta.
A dystanse mozesz sobie zamowic nawet 30 mm. Zawsze lepiej wziac za grube niz za cienkie. Jak okaze sie ze kola za bardzo wystaja to jedziesz do tokarza i staczasz je na taka grubosc by bylo idealnie. Niestety jak dystans bedzie za cienki to juz tej mozliwosci nie ma.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
piotres
hejter



Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 236
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Pomiechówek

PostWysłany: Czw 7:35, 14 Kwi 2011    Temat postu:

Saron nie kazdy ma dostep do taniego i dobrego tokarza tak jak np. Ty masz Wink. A wariaci by pewnie wzieli polowe wartosci tych dystansow za ich stoczenie.

Na dodatek org. dystanse sa raczej pokryte jakas powloka ochronna (anodowanie lub powloka galwaniczna), a w wyniku toczenia usunie sie ja z jednej strony i bedzie korodowalo/zachodzilo tlenkami.

Takze lepiej sobie to sprawdzic wg mnie przed zakupem.

A sruby - wydawalo mi sie ze przy tych dystansach H&R sa one w komplecie, oczywiscie o dobrej dlugosci.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez piotres dnia Czw 7:47, 14 Kwi 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wania
Administrator
Administrator



Dołączył: 06 Lut 2011
Posty: 4708
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Czw 8:22, 14 Kwi 2011    Temat postu:

Saron uwierz mi ale czesto, gesto mozna dostac dystanse bez pierscieni centrujacych jako calosc - sa one dodatkowa czescia. co do tego ze przykrecane stosuje sie od 20mm chodzilo mi o to ze przelotowe przy dosc dlugich srubach maja wieksza szanse na urwanie ich niz te przykrecane bo sruba jest krotsza.

najlepiej zmierzyc jaki dystans jest potrzebyn, zmierzyc tez oryginalna piaste z jej pierscieniem zeby sie nie okazalo ze np potrzebny jest dystans o wymiarze takim ze zakrywa oryginalny pierscien i nie jest w stanie miec swojego wlasnego


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
piotres
hejter



Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 236
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Pomiechówek

PostWysłany: Czw 8:41, 14 Kwi 2011    Temat postu:

Mysle ze H&R jest firma o takiej renomie ze pomyslalo o takich sprawach jak odpowiednie centrowanie dystansu i felgi. Takze jesli te dystanse H&R z ebay.de sa orginalne to nie ma co sie za bardzo zastanawiac, tylko dobrac grubosci i kupic.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Emek
Soldati centrale
Soldati centrale



Dołączył: 18 Lut 2011
Posty: 204
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 9:09, 14 Kwi 2011    Temat postu:

Mam takie H&R z ebay.de w komplecie są śruby żeby przykręcić dystanse do piasty, koło do dystansu przykręcasz swoimi oryginalnymi śrubami, jeżdże już na nich 3 lata i jest git, po dwócha latach przekładałem je na inny zawiast i wszystko wyglądało jak w dniu pierwszego montażu, polecam.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Emek dnia Czw 9:10, 14 Kwi 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z3.fora.pl Strona Główna -> Z3 (E36/7, E36/8) Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Następny
Strona 1 z 10

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin