 |
www.z3.fora.pl BMW Seria Z - z1 z3 z4 z8
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
caos
Soldati centrale

Dołączył: 20 Paź 2012
Posty: 306
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa Płeć:
|
Wysłany: Sob 10:09, 24 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
Dobra.
Zaciski idą pocztą i chce całą akcje zakończyć w przyszłym tygodniu. Co do przewodów to znalazłem przewody black diamond, ale one bedą dopiero za dwa tygodnie.
Mam pytanie czy da się te przewody tak zdemontować, żebym mógł je jeszcze poużywać przez jakiś tydzień lub dwa?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
saron22
Moderator

Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 5438
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz Płeć:
|
Wysłany: Sob 10:54, 24 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
Jasne, ze sie da. One sa po prostu odrecane
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
caos
Soldati centrale

Dołączył: 20 Paź 2012
Posty: 306
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa Płeć:
|
Wysłany: Sob 12:22, 24 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
Dzieki Saron.
Biore sie do roboty i wrzuce fotki do galerii.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bigi303
Soldati centrale

Dołączył: 01 Wrz 2012
Posty: 103
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kraków Płeć:
|
Wysłany: Śro 8:34, 11 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
Podłącze się . Mam problem z akceptacja braku dojazdowki w razie "w" i dlatego wymiana tarcz i zapisków odkładam na kiedy indziej.
Jednakże zapaliła mi się właśnie kontrolka klocków i muszę podzialac z ich wymianą . Czy polecane jakieś konkretne zaciski? Czy przy okazji polecane rozwiazanie nie wymagające powieszenia dojazdowki w garażu ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
saron22
Moderator

Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 5438
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz Płeć:
|
Wysłany: Śro 8:56, 11 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
Niestety bez rezygnacji z zapasówki nie podzialasz z wiekszymi zaciskami. Rozwiązaniem jest zestaw reparacyjny w bagazniku i po sprawie (emka oryginalnie tak miala) Ewentualnie wykupione assistance. Kolejnym wyjsciem podczas awarii jest przełożenie tylnego koła na przód a dojazdówki na tylną oś.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bigi303
Soldati centrale

Dołączył: 01 Wrz 2012
Posty: 103
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kraków Płeć:
|
Wysłany: Śro 19:37, 11 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
Przełożenie koła z tyłu do przodu to jest pomysł Czy 240/40 R17 wejdzie na przód?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
saron22
Moderator

Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 5438
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz Płeć:
|
Wysłany: Śro 21:09, 11 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
Na dojazd sie nada
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
asmo
Soldati centrale

Dołączył: 25 Sie 2013
Posty: 251
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: psd Płeć:
|
Wysłany: Sob 8:15, 14 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
czy przy zmianie hamulcow przednich z e46 330 do z3 2.8 trzeba tez zmieniac jarzma? bo raz w necie czytam, ze tak, raz ze nie i sam juz nie wiem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
saron22
Moderator

Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 5438
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz Płeć:
|
Wysłany: Sob 9:52, 14 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
Trzeba zmienic jarzma.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
asmo
Soldati centrale

Dołączył: 25 Sie 2013
Posty: 251
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: psd Płeć:
|
Wysłany: Sob 20:07, 14 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
dzieki, tak myslalem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
serpicol
Capo

Dołączył: 14 Sie 2013
Posty: 647
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łódź Płeć:
|
Wysłany: Wto 6:31, 29 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
podepnę się.
Chłopaki pytanie.
Czy zaciski przednie od e46 320 z silnikiem 150 km podejdą do zetki? Ponoć tarcze są 300 mm (330d ma juz 325 mm i wtedy felga min 17'')...kosztowo taki swap hamulców wychodzi znacznie korzystniej. Czy ktoś coś takiego uskuteczniał?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
serpicol
Capo

Dołączył: 14 Sie 2013
Posty: 647
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łódź Płeć:
|
Wysłany: Wto 6:37, 29 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
przepraszam za post pod postem. Musze wtedy wymieniac cały zacisk czy tylko którąś z jego części ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
saron22
Moderator

Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 5438
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz Płeć:
|
Wysłany: Wto 9:33, 29 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
Z tego co widzę to E46 2,0 miało tarcze 286mm czyli dokładnie tyle ile Z3 2,8 wiec bezsensowna kombinacja.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
serpicol
Capo

Dołączył: 14 Sie 2013
Posty: 647
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łódź Płeć:
|
Wysłany: Wto 10:00, 29 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
saron22 napisał: | Z tego co widzę to E46 2,0 miało tarcze 286mm czyli dokładnie tyle ile Z3 2,8 wiec bezsensowna kombinacja. |
wiem że 2.0 d miało silinik 136 km i 150 km, te 150 km niby mają 300 mm...być może te słabsze mniejsze.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jwk
Soldati centrale

Dołączył: 28 Mar 2012
Posty: 227
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć:
|
Wysłany: Czw 11:08, 31 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
saron22 napisał: | Z tego co widzę to E46 2,0 miało tarcze 286mm czyli dokładnie tyle ile Z3 2,8 wiec bezsensowna kombinacja. |
1,9 też ma tarcze 286mm, tyle, że niewentylowane. Wszyscy się pchają w 300 więc pewnie 286 walają się tonami.
Stąd moje pytanie: Czy zmieniając na wentylowane trzeba się doposażyć w coś poza tarczami i zaciskami lub coś przerabiać? Wg realoem nawet klocki są te same.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|