Forum www.z3.fora.pl Strona Główna www.z3.fora.pl
BMW Seria Z - z1 z3 z4 z8
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

M52B28TU - mocy przybywaj kompendium
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z3.fora.pl Strona Główna -> Z3 (E36/7, E36/8)
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wania
Administrator
Administrator



Dołączył: 06 Lut 2011
Posty: 4708
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Śro 17:40, 11 Lut 2015    Temat postu:

Tak w przyblizeniu 1500zl za ok 10% przyrostu... Chyba bym wydal inaczej ta kase ale to Twoja decyzja Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sviru
Capo
Capo



Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 800
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 17:47, 11 Lut 2015    Temat postu:

Myślę, że nie mozna tego tak mierzyc. Ciężko ocenić poprawę momentu w całym zakresie obrotów. Bo to torchę inna bajka. Disa + kolektor to jakies 800zl.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wania
Administrator
Administrator



Dołączył: 06 Lut 2011
Posty: 4708
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Śro 18:23, 11 Lut 2015    Temat postu:

No i dolot ze stozkiem

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jackolus
Soldati
Soldati



Dołączył: 27 Gru 2013
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 11:40, 12 Lut 2015    Temat postu:

Wania dobrze mówi, przyrost mocy w stosunku do ceny w wolnossakach jest żenujący.

M52TU jest fajny i do dupowozu w zupełności starcza, po lekkich modach kasuje seryjne E36 328 i E46 330i Smile
Ja absolutnie nie zdecydowałbym się na swap M54 przez nagminne żłopanie oleju w tych silnikach i brak możliwości rozwoju.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez jackolus dnia Czw 11:42, 12 Lut 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sviru
Capo
Capo



Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 800
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 11:48, 12 Lut 2015    Temat postu:

m54 odpada. Nie idę tą drogą. 1000zł to nie fortuna a poprawa elestycznosci powinna byc znaczaca. Jeśli będę zadowolony to będę myślał dalej Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
caos
Soldati centrale
Soldati centrale



Dołączył: 20 Paź 2012
Posty: 306
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 13:50, 12 Lut 2015    Temat postu:

jackolus napisał:
Ja absolutnie nie zdecydowałbym się na swap M54 przez nagminne żłopanie oleju w tych silnikach i brak możliwości rozwoju.


Z tym żłopaniem oleju to bym się tak nie spinał bo u mnie ten silnik bierze gdzies 0,5 litra na 15000. Fakt rozwijać tego silnika się nie opłaca.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sviru
Capo
Capo



Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 800
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 11:46, 14 Lut 2015    Temat postu:

Ps. Macie pojęcie czy takie rozwiazanie wejdzie po wyjeciu kola i bez cięcia podłogi? Z mozliwoscia przesuniecia w lewo lub prawo prz wydluzeniu jednej ze stron.



Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez sviru dnia Sob 11:47, 14 Lut 2015, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
swistar
Capo
Capo



Dołączył: 08 Lut 2011
Posty: 887
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: MAZURY
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 12:04, 14 Lut 2015    Temat postu:

sviru napisał:
Ps. Macie pojęcie czy takie rozwiazanie wejdzie po wyjeciu kola i bez cięcia podłogi? Z mozliwoscia przesuniecia w lewo lub prawo prz wydluzeniu jednej ze stron.

to jak wróżenie z fusów albo porada u wróżbity macieja Laughing
załatw najpierw wszystkie wymiary, a potem wskakuj w kanał i pomierz pod autem.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wania
Administrator
Administrator



Dołączył: 06 Lut 2011
Posty: 4708
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Sob 12:45, 14 Lut 2015    Temat postu:

A no az ciezko mi przyznac ale zgadzam sie z Karolem Laughing Laughing

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sviru
Capo
Capo



Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 800
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 20:22, 14 Lut 2015    Temat postu:

Ciekawostka - wydech stock 2.8 w srodku. Troche ograniczony przeplyw Smile





Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Marqz
Moderator
Moderator



Dołączył: 08 Lut 2011
Posty: 1168
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Krapkowice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 6:16, 28 Lut 2015    Temat postu:

Kiedyś trochę czytałem o tym. Tak jak napisał Saron tanio nie będzie. Kompresor do tego ostre wałki schricka i remap. To jedyny sens dla m52tub28 IMO. Wtedy będzie jechać Wink

Kiedyś wysłałem zapytanie do Andrzeja Goduli o tuningu m52tub20. Napisał że silniki BMW są już na tyle dobre że nie ma co cudować. Chyba że drogie i nieopłacalne modyfikacje wewnątrz.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
swistar
Capo
Capo



Dołączył: 08 Lut 2011
Posty: 887
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: MAZURY
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 10:00, 28 Lut 2015    Temat postu:

Marqz napisał:
Kiedyś trochę czytałem o tym. Tak jak napisał Saron tanio nie będzie. Kompresor do tego ostre wałki schricka i remap. To jedyny sens dla m52tub28 IMO. Wtedy będzie jechać Wink

Kiedyś wysłałem zapytanie do Andrzeja Goduli o tuningu m52tub20. Napisał że silniki BMW są już na tyle dobre że nie ma co cudować. Chyba że drogie i nieopłacalne modyfikacje wewnątrz.

są ludzie którym tego nie przetłumaczysz i nadal będą rzeźbić w gównie Rolling Eyes a potem będą jarać się jak to oni odczuwają przyrost 5-20koni mocy Laughing


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z3.fora.pl Strona Główna -> Z3 (E36/7, E36/8) Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
Strona 3 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin