Forum www.z3.fora.pl Strona Główna www.z3.fora.pl
BMW Seria Z - z1 z3 z4 z8
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

M52tu28b wypadanie zapłonu

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z3.fora.pl Strona Główna -> Z3 (E36/7, E36/8)
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
arbuz229
Świeżak
Świeżak



Dołączył: 14 Lis 2012
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 21:24, 23 Lut 2013    Temat postu: M52tu28b wypadanie zapłonu

Witam koledzy borykam się z wypadaniem zapłonu już na wymieniałem sonda lambda przepływka sprawdzałęm ciśnienie spręrzania wszędzie w granicach 13 bar

Mierzoną miałem rezystancje przewodów do samego eku wszędzie taka sama ecu podaje napięcie na cewki wymieniłem dzisiaj wszystkie świece poskłądałęm podpinam kompa i teraz mi niechodzi na 4 cylinder a 5 ma dobre korekcje sprawdzane inpą teraz mnie ciekawi to co może być powodem takiego zjawiska wywalał sonde lambda na banku 1 przed katem mam 2 inn takie same sprawdzałęm na tamych dlaej wywala błąd tej sondy a jak pośmiga i podłącze inpe to pokazało mi przepływke wszystkie sondy i wypadanie zapłonu na wszystkich cylindrach ale jak patrze na korekcje to konkretnie najgorsze korekcje ma 4 i 1 a wcześniej 1 był ok 5 kulał.
Czasami ale to bardoz żadko auto podczas odpalania mogę kręcić kręcić i nie odpali ale odpuszcze i 2 raz odpalał odpala na strzała winne możę być koło pasowe mam bicie na tym kole i jest możliwość że czujnik położenia wału korbowego ma problem z interpretacją?? cewki sprawne świece nowe wiązka do samego ecu ok ecu emituje napięcie na cewki ciśnienei sprężania około 13 -13,5 wszędzie a auto kuleje wypada zapłon czasami tak wypadnie żę wyłączy cylinder dodam że jak wymieniałem świece to stare są równomiernie łądnie dopalone jasne świece


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wania
Administrator
Administrator



Dołączył: 06 Lut 2011
Posty: 4684
Przeczytał: 5 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Sob 21:29, 23 Lut 2013    Temat postu: Re: M52tu28b wypadanie zapłonu

arbuz229 napisał:

Czasami ale to bardoz żadko auto podczas odpalania mogę kręcić kręcić i nie odpali ale odpuszcze i 2 raz odpalał odpala na strzała ...


u mnie bylo podobnie i wina lezala po tronie pompy paliwa a dokladnie wezyk w baku laczacy pompe z przewodami byl dziurawy.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
saron22
Moderator
Moderator



Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 5401
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 33 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 21:35, 23 Lut 2013    Temat postu:

arbuz229 napisał:

Czasami ale to bardoz żadko auto podczas odpalania mogę kręcić kręcić i nie odpali ale odpuszcze i 2 raz odpalał odpala na strzała ...



Akurat to mozesz bardzo latwo sprawdzic skoro masz inpe. Podpinasz kompa wchodzisz w Live data i patrzysz czy widać obroty wału. I porównujesz z drugą sytuacją gdy pali od kopa.


Reszty postu prawdę mowiąc nie rozumiem. Jakoś zawilo to wszystko napisane...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
arbuz229
Świeżak
Świeżak



Dołączył: 14 Lis 2012
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 19:17, 24 Lut 2013    Temat postu:

Wygląda to tak jak by rozjechały się mapy pb od lpg dzisiaj chciałem odłączyć sterownik esgi 2 odpiełem (komputer lpg) odpalam auto a on nawet nie prubuje odpalić lyko rozrusznik kręci podłączyłem sterownik lpg odpalił odrazu i przez 10 -15 s chodził ok na pb dziwi mnie to że bez sterownika lpg na pb nie odpalił

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Marqz
Moderator
Moderator



Dołączył: 08 Lut 2011
Posty: 1165
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Krapkowice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 7:49, 25 Lut 2013    Temat postu:

To jak odepniesz klemy od aku to powinny wrócić ustawienia fabryczne w tym mapy to stany fabrycznego.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
arbuz229
Świeżak
Świeżak



Dołączył: 14 Lis 2012
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 10:36, 25 Lut 2013    Temat postu:

no włąśnie odpiełem kleme robiłem restet podczas podpięcia obu klem ze sobą inpą kasowałem adaptacje i zawsze jest to samo
świece przed wczoraj wymieniałem cewki wymieniałęm bicie na kole pasowym może mieć wpływ na wypadanie zapłonu (np czujnik położenia wału może nie czytać czy od z kąd indziej bierze swój sygnał?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z3.fora.pl Strona Główna -> Z3 (E36/7, E36/8) Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin