Forum www.z3.fora.pl Strona Główna www.z3.fora.pl
BMW Seria Z - z1 z3 z4 z8
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Tył polift - przekładka z przedlifta
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z3.fora.pl Strona Główna -> Z3 (E36/7, E36/8)
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dżolero
czopek



Dołączył: 30 Gru 2012
Posty: 1334
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: Nowa Ruda
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 21:37, 14 Kwi 2013    Temat postu: Tył polift - przekładka z przedlifta

Tak jak w temacie. Zastanawia mnie, jakie elementy trzeba wymienić w poliftowym tyle, żeby miał wygląd przedliftowego tyłu. Poliftowy tył w Z3 budzi mieszane uczucia i niektórym się nie podoba; wiadomo - kwestia gustu.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wania
Administrator
Administrator



Dołączył: 06 Lut 2011
Posty: 4708
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Nie 21:59, 14 Kwi 2013    Temat postu:

najgorzej z pasem tylnym ktory trzeba spawac bo swiatla sa zupelnie inne, reszta tak jak z waskie naszeroka oprocz progow bo w szerokiej sa takie same jak w poliftach.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dżolero
czopek



Dołączył: 30 Gru 2012
Posty: 1334
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: Nowa Ruda
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 22:49, 14 Kwi 2013    Temat postu:

Czyli pas tylny pospawać, wstawić klapę, światła i masz przedlifta z szeroką dupą?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
saron22
Moderator
Moderator



Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 5438
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 23:08, 14 Kwi 2013    Temat postu:

i blotniki !!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dżolero
czopek



Dołączył: 30 Gru 2012
Posty: 1334
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: Nowa Ruda
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 15:34, 15 Kwi 2013    Temat postu:

Błotniki czym się różnią, że trzeba też zmieniać?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
saron22
Moderator
Moderator



Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 5438
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 16:11, 15 Kwi 2013    Temat postu:

poliftowe maja charakterystyczne garby

Wlasnie przez te garby nie podoba mi sie wersja poliftowa


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dżolero
czopek



Dołączył: 30 Gru 2012
Posty: 1334
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: Nowa Ruda
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 16:16, 15 Kwi 2013    Temat postu:

Więc błotniki nie są takie same jak z szerokich przedliftówek, to komplikuje cała sprawę.
Widział ktoś z was taką przeróbkę bądź słyszał o czymś takim?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wania
Administrator
Administrator



Dołączył: 06 Lut 2011
Posty: 4708
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Pon 16:18, 15 Kwi 2013    Temat postu:

Dżolero napisał:

Widział ktoś z was taką przeróbkę bądź słyszał o czymś takim?


tak i nie ma to najmniejszego sensu - chyba ze masz zamiar ozenic sie z autem na stale lub sprzedaz je ponizej wartosci rynkowej


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dżolero
czopek



Dołączył: 30 Gru 2012
Posty: 1334
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: Nowa Ruda
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 16:22, 15 Kwi 2013    Temat postu:

No w takim wypadku rzeczywiście nie ma najmniejszego sensu. Byłem ciekaw ile elementów trzeba zmienić, żeby samochód wyglądał tak jak wcześniejsze model ale skoro trzeba wymieniać większość elementów nadwozia z tyłu to już tak pięknie nie wygląda.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
saron22
Moderator
Moderator



Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 5438
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 16:30, 15 Kwi 2013    Temat postu:

no niestety

Moim zdaniem za ta kase lepiej wymienic silnik


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wania
Administrator
Administrator



Dołączył: 06 Lut 2011
Posty: 4708
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Pon 16:34, 15 Kwi 2013    Temat postu:

saron22 napisał:

Moim zdaniem za ta kase lepiej wymienic silnik


z 3.2 na mityczne 2.8 mocy az na to, nawet enterprise nie potrzebowal takiej mocy do pokonywania lat swietlnych Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dżolero
czopek



Dołączył: 30 Gru 2012
Posty: 1334
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: Nowa Ruda
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 16:37, 15 Kwi 2013    Temat postu:

Silnik silnikiem
Mi bardziej chodziło o wygląd samochodu - czyli przedliftowa wersja z szeroką dupą a tych jest coraz mniej na rynku niestety.
Za to wnętrze poliftowych Zetek mi się bardziej i estetyczniej się to prezentuje, stąd ten pomysł czy idzie połączyć jedno i drugie
W tym wypadku lepiej wstawić wnętrze z poliftówki do przedlifta Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wania
Administrator
Administrator



Dołączył: 06 Lut 2011
Posty: 4708
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Pon 16:50, 15 Kwi 2013    Temat postu:

roznica tylko jednej czesci panelu srodkowego ale gratuluje inwencji i podchodzenia do tematu od "dupy" strony

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dżolero
czopek



Dołączył: 30 Gru 2012
Posty: 1334
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: Nowa Ruda
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 17:19, 15 Kwi 2013    Temat postu:


No ja nie wiem czy taka różnica Wink
Jakbym miał teraz szukać przedliftowej zetki z pełnym wyposażeniem H/K pałąkami, windshottem, OCB, Sportowymi fotelami, i ori radiem CD to bym się nie doczekał


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jwk
Soldati centrale
Soldati centrale



Dołączył: 28 Mar 2012
Posty: 227
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 9:31, 16 Kwi 2013    Temat postu:

musisz się pogodzić z wyglądem wychudzonej krowy...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z3.fora.pl Strona Główna -> Z3 (E36/7, E36/8) Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin