Forum www.z3.fora.pl Strona Główna www.z3.fora.pl
BMW Seria Z - z1 z3 z4 z8
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

DIY - Tempomat - gotowa instrukcja montazu
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5 ... 10, 11, 12  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z3.fora.pl Strona Główna -> Z3 (E36/7, E36/8)
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
JackBoy
Capo
Capo



Dołączył: 23 Maj 2012
Posty: 737
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wołomin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 16:28, 23 Sty 2013    Temat postu:

o co chodzi?? Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wania
Administrator
Administrator



Dołączył: 06 Lut 2011
Posty: 4708
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Śro 18:11, 23 Sty 2013    Temat postu: Re: Tempomat - gotowa instrukcja montazu

Wania napisał:


2. manetke tempomatu nr 61318360926 - pasuje tylko od E36, E31 i Z3 - najlepiej z 6 pinowa wtyczka ale nie musi (o tym pozniej)



ps. jezeli kupimy manetke tempomatu z wtyczka 8 pinowa to kable musimy podlaczyc w nastepujacy sposob:


niebiesko zielony - niebiesko zielony
niebiesko czarny - niebiesko czarny
niebiesko BIALY - niebiesko SZARY
niebiesko ZOLTY - niebiesko BIALY


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
saron22
Moderator
Moderator



Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 5438
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 13:57, 21 Mar 2013    Temat postu:

smomat napisał:
A rzucę tak luźno temat, bo Wiem, że Wania wrzucał instrukcję montażu tempomatu, ale do skrzyni manualnej. Jak to będzie wyglądało do automatu ? i czy moge sobie wtedy zrobić kierownice multifunkcyjną, tzn. żebym miał guziki od tempomatu w kierownicy, a nie dodatkowa manetka przy wycieraczkach ? Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
smomat
Boss
Boss



Dołączył: 08 Gru 2012
Posty: 1482
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 13:58, 21 Mar 2013    Temat postu:

dzieki Saron za przerzucenie pytania Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wania
Administrator
Administrator



Dołączył: 06 Lut 2011
Posty: 4708
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Czw 14:01, 21 Mar 2013    Temat postu:

podejrzewam ze przy srebrnym module to nie bedzie roznicy czy automat czy manual bo jezeli nawet potrzebuje on sygnal ze skrzyni automatycznej to jest to juz we wiazce pociagniete.

co do multifunkcji to grubsza robota, mialem nawet to juz rozpisane ale dalem sobie spokuj.

potrzebny jest modul od e39 z odpowiednia wersja HW i SW do tego trzeba poprzerabiac instalacje plus kiera i tasma z multi.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
saron22
Moderator
Moderator



Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 5438
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 14:07, 21 Mar 2013    Temat postu:

w sumie dobre pytanie z tym tempomatem - ja mysle ze wiekszego problemu nie bedzie i powinno wszystko banglac. Schemat do MT i AT jest taki sam - rozni sie tylko kilkoma elementami. Jestem tylko ciekawy czy sam sterownik nie mial innego softu ale nie wydaje mi sie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wania
Administrator
Administrator



Dołączył: 06 Lut 2011
Posty: 4708
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Czw 14:11, 21 Mar 2013    Temat postu:

saron22 napisał:
rozni sie tylko kilkoma elementami.


jakimi?

przy e39 ze schematu wynika ze musi byc podany sygnal ze skrzyni do modulu, podejrzewam ze instalcja ma to juz zalatwione.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
saron22
Moderator
Moderator



Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 5438
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 14:23, 21 Mar 2013    Temat postu:

Na 25 pin modulu jest podany sygnal z S3 Automatic Transmision Range Switch.

Druga roznica to ze w miejscu switcha od sprzegla jest zastosowane cos w rodzaju mostka itp. z angielskiego Jumper Plug.

I z tego co widze to sa jedyne roznice


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wania
Administrator
Administrator



Dołączył: 06 Lut 2011
Posty: 4708
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Czw 14:28, 21 Mar 2013    Temat postu:

czyli to samo co w E39. sygnal na pin 25 sadze ze jest poprowadzony bo inaczej nie mialo by to sensu. mostek bo nie ma pedalu sprzegla wiec stycznik nie potrzebny Wink

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Wania dnia Czw 14:29, 21 Mar 2013, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
saron22
Moderator
Moderator



Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 5438
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 14:35, 21 Mar 2013    Temat postu:

Sadze ze po tym sygnale z pinu 29 sterownik "wyczuwa" ze to automat i "akceptuje" mostek przy pedale sprzegla (tak jak by bylo sprzeglo bylo caly czas wcisniete) i bez problemu zezwala na uruchomienie tempomatu.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wania
Administrator
Administrator



Dołączył: 06 Lut 2011
Posty: 4708
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Czw 14:40, 21 Mar 2013    Temat postu:

w manualu tez by to przeszlo tylko jest to o tyle niebezpieczne ze po wcisnieciu sprzegla tempomat sie nie wylaczy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
saron22
Moderator
Moderator



Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 5438
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 14:45, 21 Mar 2013    Temat postu:

Wiem, ze by przeszlo ale lipa tak jezdzic bo po gazdym naduszeniu sprzegla silnik szedlby na odciecie i bron boze puscic wtedy sprzeglo...

Smomat a co ci przeszkadza ta oldscoolowa manetka??

W razie czego wiem gdzie maja caly zestaw do montażu tempomatu...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wania
Administrator
Administrator



Dołączył: 06 Lut 2011
Posty: 4708
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Czw 14:47, 21 Mar 2013    Temat postu:

saron22 napisał:

Smomat a co ci przeszkadza ta oldscoolowa manetka??


tez uwazam ze jest ona jak najbardziej ok, mala i w niczym nie przeszkadza Rolling Eyes


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
smomat
Boss
Boss



Dołączył: 08 Gru 2012
Posty: 1482
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 14:48, 21 Mar 2013    Temat postu:

No wlasnie chyba rzucilo mi sie to w oczy, ze Ty cos Wania kombinowales z multifunkcja.
Czemu mialbym zmieniac kierownice? Moja sie nie nada ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wania
Administrator
Administrator



Dołączył: 06 Lut 2011
Posty: 4708
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Czw 14:52, 21 Mar 2013    Temat postu:

widze ze masz serducho a masz polifta, nie jest one przypadkiem 2nabojowe?
przepustnice masz sterowana elektronicznie? bo jak tak to potrzebujesz tych gratow do tempomatu co jacek1g.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z3.fora.pl Strona Główna -> Z3 (E36/7, E36/8) Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5 ... 10, 11, 12  Następny
Strona 4 z 12

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin