Forum www.z3.fora.pl Strona Główna www.z3.fora.pl
BMW Seria Z - z1 z3 z4 z8
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Hamulce
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 11, 12, 13  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z3.fora.pl Strona Główna -> Z3 (E36/7, E36/8)
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jucha
Capo
Capo



Dołączył: 17 Gru 2012
Posty: 674
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: GORLICE
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 21:40, 01 Lip 2014    Temat postu:

smomat napisał:
Jucha, ale testowales te swoje Red Stuff'y czy tylko w teorii mowisz ze nie pyla ?
Na papierze, to i moje Green Stuff'y mialy mniej pylic niz OEM
tak konkretnie to jeszcze nie testowałem Rolling Eyes ale w teorii to ładnie piszą o swojim produkcie- cytat-REDSTUFF CERAMIK -

Są dwa powody, dla których nasi klienci kochają klocki Redstuff. Po pierwsze dlatego, że przy obniżonej o 60-90% emisji pyłów są pod tym względem najlepszym produktem, jaki można spotkać na rynku. A te minimalne ilości pyłu łatwo usunąć przez zwykłe zmycie, ponieważ nie zawierają one cząstek włókien stalowych, jak to ma miejsce w przypadku WSZYSTKICH INNYCH klocków. Po drugie, już gdy są zimne hamują równie dobrze jak klocki oryginalne, a po rozgrzaniu działają jeszcze efektywniej.

Okładziny wykonane są z kompozytu ciernego na bazie włókien z tworzywa Kevlar® wzmacnianego spiekami ceramicznymi. W porównaniu do wcześniejszej generacji klocków EBC Redstuff (z okładzinami ciernymi nieceramicznymi) ten materiał jest o lata świetlne do przodu. Jest trwalszy, lepiej hamuje i jest cichszy. Klocki te zapewniają imponującą skuteczność przy częstym intensywnym hamowaniu.

W porównaniu z półmetalicznymi klockami hamulcowymi, emitują znacznie mniej pyłu i są w stanie wyhamować klasyczną limuzynę, sportowe auto kompaktowe, bądź stuningowanego hatchbacka z prędkości 160 km/h na odcinku o 13 metrów krótszym w porównaniu z oryginalną częścią zamienną. Pokryte są opracowaną przez EBC specjalną powłoką konserwującą powierzchnię tarcz i przyspieszającą proces docierania. Nominalny współczynnik tarcia 0,5 przy obniżonej o około 50% emisji pyłów. Mają szczególne zastosowanie w samochodach z napędem na cztery koła jak np. Subaru Impreza oraz Mitsubishi Evo, są również doskonałe w cięższych samochodach jak BMW M3/M5 czy Audi A4/A6. - CZY TO PRAWDA???pożyjemy- zobaczymy... Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
scarab
Boss
Boss



Dołączył: 26 Lis 2012
Posty: 1981
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: dokładnie stąd
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 21:48, 01 Lip 2014    Temat postu:

A ile kosztuje komplet na tarcze 325mm?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
saron22
Moderator
Moderator



Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 5438
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 22:09, 01 Lip 2014    Temat postu:

Panowie ja bym się nie rozpędzał tak z tymi Red Stuff. Słyszałem kilka opinii, że owszem przyzwoicie hamują ale jedynie po rozgrzaniu. Co nie jest bez znaczenia przy cywilnym aucie użytkowanym normalnie w ruchu ulicznym. Słyszałem o przypadkach gdy właściel pomimo, że wiedział, że musi je rozgrzać to zapominał o tym i przy wyjeździe po bułki i mleko potrafił narobić w pory bo wali w pedał a tam hamowanie liche.

Jeśli chodzi o skuteczność hamowania to sporo osób poleca DS2500 marki Ferrodo ale nie wiem jak z pyleniem


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez saron22 dnia Wto 22:23, 01 Lip 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jucha
Capo
Capo



Dołączył: 17 Gru 2012
Posty: 674
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: GORLICE
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 22:27, 01 Lip 2014    Temat postu:

scarab napisał:
A ile kosztuje komplet na tarcze 325mm?
-lepiej tyrknij do sprzedawców tych klocków to ci powiedzą bo moje kupione są za 520 zl za komplet-przód.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jucha
Capo
Capo



Dołączył: 17 Gru 2012
Posty: 674
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: GORLICE
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 22:32, 01 Lip 2014    Temat postu:

saron22 napisał:
Panowie ja bym się nie rozpędzał tak z tymi Red Stuff. Słyszałem kilka opinii, że owszem przyzwoicie hamują ale jedynie po rozgrzaniu. Co nie jest bez znaczenia przy cywilnym aucie użytkowanym normalnie w ruchu ulicznym. Słyszałem o przypadkach gdy właściel pomimo, że wiedział, że musi je rozgrzać to zapominał o tym i przy wyjeździe po bułki i mleko potrafił narobić w pory bo wali w pedał a tam hamowanie liche.

Jeśli chodzi o skuteczność hamowania to sporo osób poleca DS2500 marki Ferrodo ale nie wiem jak z pyleniem
- dlatego napisałem że ich nie testowałem ,po próbach na torze i w ruchu ulicznym będe coś wiecej mógł powiedzieć o nich Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
smomat
Boss
Boss



Dołączył: 08 Gru 2012
Posty: 1482
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 22:46, 01 Lip 2014    Temat postu:

Ja chyba jednak sie skusze na te red stuff'y....
Drozsze od Green'oe sa o 80-90zl ( mowie tutaj o komplecie na tylna os, bo tam mi sie koncza klocki ). A ze mam tarcze tez EBC, to do kompletu raczej rozpatrywal bym produkty EBC.
Ja nic zlego nie moge powiedziec o Green Stuff'ach poza tym ze na moje oko za duzo pyla. Hamuja dobrze jak sa zimne, nie mialem takiej historii z nimi jak Saron wyzej pisal, a tym bardziej nie mialem zlych wspomnien jak byly rozgrzane, wlasciwie, to nie raz mnie na krotkim odcinku zAtrzymaly z predkosci 150-160 km/h! Tak wiec green stuff'y do mocy 150-170 koni moge szczerze polecic - do mocniejszych aut moga juz nie byc tak wydajne. Moj kumpel mial green stuffy do 7gen type-R'a i do tego auta juz nie byly takie super. Jesli by tak nie pylily, to nie bylo by tematu, kupil bym takie same, a ze pyla, to musze rozejrzec sie za innymi Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
saron22
Moderator
Moderator



Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 5438
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 22:55, 01 Lip 2014    Temat postu:

Smomat dziwi mnie trochę Twoje podejście. Green Suff to klocki tuningowe projektowane do aut z niewielkimi modyfikacjami itp. Red Stuff to klocki jeszcze bardziej tunningowe z przeznaczeniem do amatorskiej jazdy po torze. Myślisz, że producent projektując klocki o takim przznaczeniu przejmował się tym czy one będą pylić czy nie?? Wg mnie miał to kompletnie w dupie. Mają hamować i być odporne na przegrzanie. A reszta nie ma większego znaczenia. Ty natomiast narzekając że poprzednie klocki pylą chcesz założyć jeszcze bardziej zaawansowane klocki tego samego producenta. Gdzie tu logika??

Sam producent na swojej stronie dał takie porównanie
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez saron22 dnia Wto 22:57, 01 Lip 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
smomat
Boss
Boss



Dołączył: 08 Gru 2012
Posty: 1482
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 4:58, 02 Lip 2014    Temat postu:

Saron, no jak sam widzisz producent zapewnia mniejsze pylenie i dluzsza szywotnosc red stuff'ow nad green stuff'ami, wiec w teorii powinno byc lepiej. Nikt tego nie przetestowal, wiec ktos musi byc pierwszy;)
Na razie to i tak ich nie kupie,bo nie mam $$$


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wania
Administrator
Administrator



Dołączył: 06 Lut 2011
Posty: 4708
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Śro 6:32, 02 Lip 2014    Temat postu:

Mniej pyla bo sa twrdsze i sie slabiej scieraja wiec tarcza dostaje bardziej po dupie plus ww przez Sarona.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
blinket
Soldati centrale
Soldati centrale



Dołączył: 20 Lip 2013
Posty: 324
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 19:24, 03 Lip 2014    Temat postu:

Co myślicie o takim rozwiązaniu do Z3?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Cena słuszna, ale może warto? W teorii sporo lepsze hamowanie powinno być porównując nawet do zacisków z E46 330i/d - tutaj jednak 4 tłoczki.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wania
Administrator
Administrator



Dołączył: 06 Lut 2011
Posty: 4708
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Czw 19:45, 03 Lip 2014    Temat postu:

Jak masz mozliwosc to ta cene mozesz zmniejszyc o polowe bo najczesciej sa to zaciski od innych wozow kupilne za ok 300zl szt plus adapter dobrze wymierzone

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
serpicol
Capo
Capo



Dołączył: 14 Sie 2013
Posty: 647
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 20:47, 03 Lip 2014    Temat postu:

a przy swapie myślicie o zmianie samego serva hamulcowego? Sama zmiana tarcz to chyba połowa sukcesu?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
saron22
Moderator
Moderator



Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 5438
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 21:04, 03 Lip 2014    Temat postu:

Bardzo podobają mi się te czterotłoczkowe zaciski hamulcowe Brembo ale nie podoba mi się cena Sad 1800 zł za dwa stare odmalowane zaciski plus adaptery to w mojej opinii trochę dużo. Do tego trzeba doliczyć koszt tarcz hamulcowych i klocków. Nie wiem jaki jest faktyczny koszt przygotowania takiego zestawu ale w mojej opinii ta cena jest dość mocno wygórowana.


serpicol napisał:
a przy swapie myślicie o zmianie samego serva hamulcowego? Sama zmiana tarcz to chyba połowa sukcesu?


Serwo to ty zostaw w spokoju. Ono spokojnie wyrabia. Zamiast tego warto pomyśleć o wymianie przednich opon na semislick. U mnie np jedynym ograniczeniem są w tej chwili przednie opony. Po co mi na kolejne większe hamulce jak już na tym co mam przy każdym ostrzejszym hamowaniu włącza mi się ABS. I nici z ostrego hamowania.
Wiadomo, że im grubsza i większa tarcza tym większa wytrzymałość cieplna na odkształcenia i odporność na fading. Do tego wielotłoczkowy zacisk działający szybciej pewniej i bardziej bezpośrednio z lepszą siłą dociskającą klocki. Ale co nam po tym wszystkim jak nawet niezbyt mocne depnięcie w hamulec powoduje zablokowanie kół i ingerencję ABS.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jabolo17
Soldati centrale
Soldati centrale



Dołączył: 26 Lis 2013
Posty: 309
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 21:29, 03 Lip 2014    Temat postu:

Cytat:
Bardzo podobają mi się te czterotłoczkowe zaciski hamulcowe Brembo ale nie podoba mi się cena Sad 1800 zł za dwa stare odmalowane zaciski plus adaptery to w mojej opinii trochę dużo. Do tego trzeba doliczyć koszt tarcz hamulcowych i klocków. Nie wiem jaki jest faktyczny koszt przygotowania takiego zestawu ale w mojej opinii ta cena jest dość mocno wygórowana.


zaciski +- 300-500zł , adaptery około 500zł.

Wbrew pozorom cena nie jest zła biorąc pod uwagę ze zaciski są po regeneracji


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
blinket
Soldati centrale
Soldati centrale



Dołączył: 20 Lip 2013
Posty: 324
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 21:36, 03 Lip 2014    Temat postu:

Łatwo powiedzieć, że można mieć to samo za połowę ceny ale:
- trzeba znaleźć takie zaciski
- trzeba je oddać do regeneracji/piaskowania/malowania albo część zrobić samemu
- trzeba dorobić lub zlecić dorobienie adapterów
To wszystko kosztuje złotówki oraz przede wszystkim czas. Nie każdy go ma, albo nie każdy chce go tracić na takie zabawy. Gość nie robi tego charytatywnie i też musi coś na tym zarobić.

Prawdą jest, że te zaciski z aukcji są drogie, jeżeli porównamy je do kupna zacisków od E46 330i/d, ale pytanie: czy warto zdecydować się na taką opcję, pozostaje aktualne. Jak uważacie?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z3.fora.pl Strona Główna -> Z3 (E36/7, E36/8) Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 11, 12, 13  Następny
Strona 7 z 13

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin