Forum www.z3.fora.pl Strona Główna www.z3.fora.pl
BMW Seria Z - z1 z3 z4 z8
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

SWAP z 1.8 na M52TUB25
Idź do strony 1, 2, 3 ... 10, 11, 12  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z3.fora.pl Strona Główna -> Z3 (E36/7, E36/8)
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
batim
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum



Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 756
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 20:30, 14 Mar 2011    Temat postu: SWAP z 1.8 na M52TUB25

Hej wszystkim Kwadratowy

Dzisiejszy dzień jest pięknym dniem Kwadratowy

Odpalilem auto Kwadratowy

Okazało się, że magiki swapery u ktorych na poczatku auto stało podłączyli na odwrót przewody paliwowe Kwadratowy

Auto pali, silnik pracuje, ale mam kilka problemów.
Nie działaja mi zegary (część tj. obrotomierz, predkosciomierz, stan baku)
Silnik też ma dziwny odgłos. Coś w nim tak cyka. No napewno coś do tego ma czas jaki silnik był nieodpalany.

Mam do Was pytanie. Jak z wydechu spaliny mają ostry zapach (szczypiący w nos) to... co to może oznaczać ?

Nie działa mi też ogrzewanie, ale to pewnie źle podłączyłem nagrzewnice

Najgorsze jest to, że nie mam interfejsu diag. i nie mogę sprawdzić jaki jest stan czujników itd.

Filmik z odpalenia wrzuce później bo na tym kompie nie mam czytnika kart SD Kwadratowy]]]]]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez batim dnia Pon 20:31, 14 Mar 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lula
Lejdis
Lejdis



Dołączył: 13 Mar 2011
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Polska / Łódź
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Pon 20:55, 14 Mar 2011    Temat postu: gratulacje

Skladam oficjalne gratulacje i brawa dla mojego meza Jeszcze tylko zalatwmy kredyt na mieszkanie a bedziesz mogl psuc zawieszenie na Lodzkich drogach i znow bedzie powod zeby cos wymienic Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
batim
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum



Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 756
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 21:01, 14 Mar 2011    Temat postu:

Na upartego to juz jest cos do wymiany heheh Kwadratowy

http://www.youtube.com/watch?v=mRSjYtEMTK0

To tylko tak nakrecone bo przy 1 odpalaniu Kwadratowy
Czy wg. Was slychać coś dziwnego ?

Tutaj lepiej słychac
http://www.youtube.com/watch?v=RJLoiQT_S2M


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez batim dnia Pon 21:15, 14 Mar 2011, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
batim
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum



Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 756
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 21:44, 14 Mar 2011    Temat postu:

Kwadratowy no wkoncu sie udało Kwadratowy
Na wolnych obrotach chodzi równiutko, az sie zdziwilem ze to ma taka kulture pracy, az masakra. Na wydechu od 1.8 jest tak cichy, ze az nieprzyzwoicie Sad
Ja mam most o przełożeniu 3,45 zblokowany na 25%. Zobaczymy czy wytrzyma. Jak nie to... w sumie dostać na duzej głowie to nie problem. Z e36 pasuje prawda ? tylko półośki chyba tez trzeba wtedy wymienić prawda ?

Jeśli chodzi o zegary to chyba zasilanie niedochodzi. Jutro posprawdzam połączenia i się okaże.

Jestem ciekawe czy OBC bedzie działać z tym silnikiem Very Happy do 4cyl chyba są inne niz do 6cyl

A i właśnie jest coś dziwnego przy zmianie biegów podczas jazdy. Nie wytrzymałem i musialem sie przejechać. Wiec jak zmieniam bieg to tak jakby gaz zostaje. tzn obroty stoja w miejscu. Takie to dziwne troszkę


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
batim
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum



Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 756
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 22:27, 14 Mar 2011    Temat postu:

No jeśli chodzi o dyfer to nie zapeszajmy Kwadratowy
Jak sie rozpadnie to poprostu kupie bez szpery jakiś za grosze i bede szukał szpery.
No OBC pokazuje temp. i niby spalanie, ale ile w tym prawdy to nie wiem, okaze sie jak sprawdze tradycyjnymi metodami i porównam.

A i Piotres bo mi z wydechu wali tak mocno Kwadratowy to nie spaliny czyste czy benzyna. Tak jakby... jakiś środek chemiczny Kwadratowy Możliwe ze jeszcze sie wypala cos z wydechu itd. Wkoncu te patałachy( ten co mi przewody paliwa robił) go przerabiali pod noiwy silnik


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
madmarx
Soldati centrale
Soldati centrale



Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 23:44, 14 Mar 2011    Temat postu:

No niestety... Dane do kodowania OBC brane są z licznika, więc kupa będzie.
Cos pokazywać będzie, ale w żaden sposób nie będziesz w stanie zgrać tego z poprawnymi danymi.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
batim
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum



Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 756
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 7:35, 15 Mar 2011    Temat postu:

Teraz zostało mi najwazniejsze zrobic gniazdo diagnostyczne bo narazie nie mam wcale. Było na wiązsce od M43. Kwadratowy
a OBC tak bardzo mi nie potrzebny Very Happy spalanie mogę sobie sam policzyć Kwadratowy tylko nie wiem co ze średnią prędkościa itd. Temp, napewno dobrą pokazuje Kwadratowy heh


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
batim
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum



Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 756
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 8:31, 15 Mar 2011    Temat postu:

OBC dam do roboty komus kto to ogarnia, ale pewne jest że zdala od miejsca mojego zamieszkania a najlepiej zdala od zachodniopomorskiego Kwadratowy będę w łodzi to tam moze to zrobie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
batim
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum



Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 756
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 19:37, 15 Mar 2011    Temat postu:

Hejo Kwadratowy
Dziś nie wytrzymałem i się przejechałem... oczywiście czekałem chwile az sie nagrzeje Very Happy

Wrazenia masakryczne. Tzn dół jakiś słaby (zapewne wina wydechu od 1.8 oraz gównianego małego airboxa), wchodzi na pewne obroty i jest wrazenie jak w hondzie VTI Kwadratowy]] bardzo miłe wrazenie Kwadratowy
Oprócz tego nie mam ESP i innych takich i bardzo latwo traci przyczepnosc nawet na 3 biegu.

No mam tylko problem z czymś takim, że jak zmieniam bieg to po wciśnięciu pedału sprzegła obroty niespadaja tzn spadaja ale po 5-6sec.
Druga sprawa na biegu jak puszczam gaz to prawie wogole niehamuje silnikiem. Co to może być ?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez batim dnia Wto 19:38, 15 Mar 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
batim
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum



Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 756
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 20:40, 15 Mar 2011    Temat postu:

A sprawdzę ten czujnik. Dobry pomysł.
No dolot to chciałbym mieć orginalny Sad ale ciezko będzie dostać.
Narazie na tym dolocie musi chodzić.
Zauwazyłem że mi coś bije w zawieszeniu. Mam wrazenie że to poliuretan na stabilizatorze no ale narazie tego sam bez kanału nie sprawdzę.
A no i ryk silnika jest masakra !! ehhhh to jest to Kwadratowy]
Kolejna rzecz która mnie wkurza to wydech...
Juz nie wiem sam jak go zrobić. Końcowy sproboje wsadzić ten co mam od E46 330CI. Może być problem z samymi końcówkami - za mały otwór w zderzaku. Jednak na to mam sposób, utne końcówki i zrobie swoje. Mam nawet nierdzewke tylko przyciąć i zrobić skos i będzie good.

Mam pytanie czy każda R6 Z3 miała katalizatory w kolektorach ???


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
batim
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum



Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 756
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 20:59, 15 Mar 2011    Temat postu:

No to najlepsza opcja chyba katy e46 i juz Kwadratowy
no jesli chodzi o koncowki do ostatniego tłumika to ja zrobiłbym je pieknie Very Happy orginał eisenmana to przy moich pikuś Very Happy a tak na powaznie to mam znajomka który mi ten wydech ogarnie (i nie jest partaczem, sprawdzone)
On tez pospawa mi go tak zeby nierdzewiał.
Jednak to ostateczność. Mysle ze mozna zamontować koncowy tłumik jakoś tak SZTYWNO zeby nie latał podczas jazdy i połączyć go z resztą wydechu plecionką. Wtedy nie będzie obcierać i przypalać zderzaka Kwadratowy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
saron22
Moderator
Moderator



Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 5438
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 22:17, 15 Mar 2011    Temat postu:

batim gratuluje odpalenia!! ciesze sie razem z toba
Musisz tylko teraz troche przyspieszyc z robota zeby na majowke zdazyc bo czasu coraz mniej.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
batim
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum



Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 756
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 22:25, 15 Mar 2011    Temat postu:

danke Very Happy
Wiem wiem Kwadratowy
Wszystko bedzie gotowe Kwadratowy katów już szukam. Interfejs bedzie zrobiony na czwartek. No i ewentualne błedy i wadliwe czujniki wymienię.

Potrzebuję rozpiskę podłączenia nagrzewnicy... co gdzie i jak idzie Kwadratowy
MA ktos cos takiego ???? Kwadratowy u mnie nadal ogrzewania nie ma... coś musialem zwalić...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
saron22
Moderator
Moderator



Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 5438
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 22:45, 15 Mar 2011    Temat postu:

a jaki problem z ta nagrzewnica jest?? nie grzeje?? do nagrzewnicy idzie zasilanie cieplego plynu z lewej strony silnika pod kolektorem ssacym i idzie przez zawor elektryczny ktory reguluje ilosc cieplego plynu pompowanego do nagrzewnicy. mniej wiecej w tym samym miejscu jest powrot. Jesli silnik jest cieply a zawor otwarty na maxa (pokretlo na czerownym polu) to jeden i drugi przewod powinien byc cieply. Jesli zamkniesz zawor to waz przed zaworem powinien byc cieply natomias za zaworem oraz powrot powinien byc zimny. To cala filozofia. Sprawdz czy wszystko dobrze podlaczyles. Jesli tak to mogl sie zawor zaciac

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
batim
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum



Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 756
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 22:57, 15 Mar 2011    Temat postu:

no tak tyle ze w M52tu powrotu nie ma w bloku silnika.
Ja zrobiłem trójnik w węzu przy chłodnicy i tam dałem powrót. Tylko pytanie czy jestr znaczenie ktory to powrót a ktory dojscie ? mowie o wejsciu do nagrzewnicy.
Auto dosc dlugo chodzilo i wąż przed zaworem byl zimny, natomiast ten co podłączyłem trójnikiem był ciepły, ale to chyba dlatego ze płyn sie nagrzewał bo miał kontakt z całym obiegiem. Chyba ?Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z3.fora.pl Strona Główna -> Z3 (E36/7, E36/8) Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3 ... 10, 11, 12  Następny
Strona 1 z 12

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin