Forum www.z3.fora.pl Strona Główna www.z3.fora.pl
BMW Seria Z - z1 z3 z4 z8
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Szarpanie w niskim zakresie obrotów
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z3.fora.pl Strona Główna -> Z3 (E36/7, E36/8)
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
batim
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum



Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 756
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 13:37, 21 Lut 2014    Temat postu:

Ja również będę wymianiał podpore i łącznik.
U mnie z kolei jest takie stuknięcie wału przy wysprzęglaniu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
scarab
Boss
Boss



Dołączył: 26 Lis 2012
Posty: 1981
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: dokładnie stąd
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 21:28, 24 Lut 2014    Temat postu:

Wania napisał:
ja bralem wszystko z ASO i nie bylo jakos horrendalnie drogie.

Łącznik Lemfordera 134zł, Febi 138zł, OEM ponad 400
Podpora Febi 62zł, OEM 270zł
Biorąc pod uwagę, że na pierwszy montaż szedł Lemforder to cena części OEM jest po prostu z dupy wzięta.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
saron22
Moderator
Moderator



Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 5438
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 22:03, 24 Lut 2014    Temat postu:

Jesteś pewien, że masz tą podporę wyje.....na?? Podaj mi nr tej podpory.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
scarab
Boss
Boss



Dołączył: 26 Lis 2012
Posty: 1981
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: dokładnie stąd
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 22:06, 24 Lut 2014    Temat postu:

Nie jestem pewien, mam objawy takie jak opisałem na początku tematu - szarpie autem przy mocniejszym depnięciu gazu na niskim zakresie obrotów i na pewno nie pochodzi to od silnika. Nr oryginały wg realoem.com to 26121229089

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
saron22
Moderator
Moderator



Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 5438
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 22:13, 24 Lut 2014    Temat postu:

W sumie wymiana podpory na pewno nie zaszkodzi ale ja obawiam się, że przyczyna nie będzie taka banalna.
O Lemfordera spytaj w Focie bo widzę, że mogą mieć jeszcze jakieś resztki.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
scarab
Boss
Boss



Dołączył: 26 Lis 2012
Posty: 1981
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: dokładnie stąd
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 22:19, 24 Lut 2014    Temat postu:

Mam nadzieję, że to to, inaczej niż wymieniając chyba nie da się sprawdzić? Masz na myśli [link widoczny dla zalogowanych] ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
saron22
Moderator
Moderator



Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 5438
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 22:23, 24 Lut 2014    Temat postu:

scarab napisał:
Mam nadzieję, że to to, inaczej niż wymieniając chyba nie da się sprawdzić? Masz na myśli [link widoczny dla zalogowanych] ?


Dokładnie! Poszukaj gdzie koło ciebie jest najbliższy oddział i tam spróbuj zamówić.
Jeśli się nie uda załatwić Lemfordera to ja na twoim miejscu biorąc pod uwagę ile jest roboty z wymianą tego szarpnąłbym się na oryginał z ASO.

A ty Batim dobrze sprawdź u siebie łącznik gumowy, półosie i luz na dyfrze. No i obowiązkowo podłogę w bagażniku. Spróbuj też gdzieś na parkingu jechać wolno i wysprzęglać. Może usłyszysz mniej więcej gdzie jest to puknięcie to przynajmniej będziesz wiedział gdzie masz szukać.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
scarab
Boss
Boss



Dołączył: 26 Lis 2012
Posty: 1981
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: dokładnie stąd
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 22:36, 24 Lut 2014    Temat postu:

Jutro zadzwonię, może jeszcze będą mieli Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
batim
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum



Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 756
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 7:18, 25 Lut 2014    Temat postu:

Saron patrzyłem - łącznik jest nie popękany i nie widać zużycia - natomiast mam luz chyba na dyfrze - w sensie jak kręce wałem to puka jakby na łączniu wału z dyfrem - dyfer do wymiany ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
saron22
Moderator
Moderator



Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 5438
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 8:42, 25 Lut 2014    Temat postu:

Wygląda na to, że tak Sad

I tutaj właśnie dochodzimy do meritum problemu ze stukającym/hałasującym napędem. Wszyscy wymieniają podpory, łączniki, półosie, krzyżaki, wały itp. A rzadko kto pochyli się nad dyfrem no bo wiadomo że dyfer drogi. Kolejna kwestia to znalezienie takiego dyfra w dobrym stanie tak aby nie stukał. No bo wiadomo, że praktycznie wszystko to co jest na rynku ma grubo ponad 250 - 300 tys i raczej nie trzyma parametrów elementów nowych. I kółko się zamyka a mit o tym, że napęd musi stukać rośnie w siłę.
Lekarstwem na tą bolączkę byłby zapewne dyfer z automatu ale ma niestety inne przełożenia i nie będzie pasował do skrzyni manualnej
Batim sprawdź też u siebie podłogę w bagażniku! Może tam też się czegoś doszukasz.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez saron22 dnia Wto 9:09, 25 Lut 2014, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
batim
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum



Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 756
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 9:34, 25 Lut 2014    Temat postu:

Saron,
A czy dyferki się naprawia ? może tylko jakiś krzyżak poleciał ?
Albo właśnie krzyżak wału ?

Sprawdzałem podłogę, ale od bagażnika. Sugerujesz, żebym sprawdził też od dołu ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
saron22
Moderator
Moderator



Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 5438
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 10:04, 25 Lut 2014    Temat postu:

No sprawdź ten ostatni krzyzak na wejściu w dyfer ale jeśli na nim nie bedzie luzu to raczej sprawa jest przesądzona. Ogólnie to dyfry się naprawia ale skoro pojawia się luz miedzyzebny pomiędzy walkiem atakujacym a kołem talerzowym to trzeba te elementy wymienić. Tylko skąd je wziąć?? Nadmieniam, że są to elementy parowane i wzajemnie docierane. I nie można wziąć np walka ataku z jednego kompletu a koła talerzowgo z drugiego. Kolejna kwestią jest ustawienie/wyregulowanie luzu miedzyzebnego tak aby dyfer nie wyl a to też nie jest prostą sprawa. Nie wiem w jaki sposób naprawiają te dyfry osoby które się tym zajmują

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
batim
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum



Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 756
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 10:13, 25 Lut 2014    Temat postu:

Dzięki Saron Smile Jak zawsze umiesz mi wszystko wyjaśnić Smile
Jak będę robił wydech to posprawdzam na podnośniku wszystko - mam nadzieję, że to jednak krzyżak Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
swirlization
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum



Dołączył: 10 Lut 2012
Posty: 246
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kielce
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 18:02, 25 Lut 2014    Temat postu:

a tak z ciekawosci, sa dostepne w BMW fabrycznie nowe dyfry do Z3, czy E36? Ciekawe, w jakiej cenie Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
batim
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum



Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 756
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 18:43, 25 Lut 2014    Temat postu:

do mojej zetki 7tyś Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z3.fora.pl Strona Główna -> Z3 (E36/7, E36/8) Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
Strona 3 z 5

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin