Forum www.z3.fora.pl Strona Główna www.z3.fora.pl
BMW Seria Z - z1 z3 z4 z8
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

SWAP z 1.8 na M52TUB25
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10, 11, 12  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z3.fora.pl Strona Główna -> Z3 (E36/7, E36/8)
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
batim
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum



Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 756
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 11:56, 07 Kwi 2011
PRZENIESIONY
Czw 14:02, 07 Kwi 2011    Temat postu:

Hej !

Już mi przewodu nie trzeba.
Saron miał rację... niepotrzebnie brałem sie za tą wiazkę. Auto nie odpala teraz.
Jednak juz mam nowa wiazke od E46 i teraz tylko przykrece przepustnice, krokowca i DISA i będe testował.
Ogólnie w tej wiazce jest jeden kabel którego nie idzie kupić w sklepach. Chciałem to zrobić na prosty sposób jednak nie udało sie.
Mialem zamiar kupic wiazke od Z3 M52TU... po usłyszeniu ceny w Zgierzu zwątpiłem. Wogole to ktoś tam robi zakupy ? to jakies pojeby... tzn jeśli chodzi o ceny Very Happy bo nie wiem jacy są poza terenem swego złomowiska Z3


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez batim dnia Czw 11:57, 07 Kwi 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wania
Administrator
Administrator



Dołączył: 06 Lut 2011
Posty: 4708
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Czw 12:09, 07 Kwi 2011
PRZENIESIONY
Czw 14:05, 07 Kwi 2011    Temat postu:

ile powiedzieli?

co do przedluzenia kabli nie chcialem sie wtracac i wrozyc z fusow ale dlugosci kabli w elektronice np maja znaczenie... chodzi o ich opornosc (rezystancje) taki dokupiony kabel moze miec ja zupelnie inna niz ten ktory przedluzami a nawet jak ma taka sama to kazdy dodatkowy cm to wzrost opornosci i wtedy moze byc kupa...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
batim
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum



Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 756
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 12:22, 07 Kwi 2011
PRZENIESIONY
Czw 14:05, 07 Kwi 2011    Temat postu:

No tez tak myślalem ale mialem złudne nadzieje Very Happy

no wiązka tylko ta od silnika do kompa ... koszt jedyne 500zł Kwadratowy
Do e46 kupiłem za 100zł i to też drogo bo na allegro przewaznie drożej.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wania
Administrator
Administrator



Dołączył: 06 Lut 2011
Posty: 4708
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Czw 13:00, 07 Kwi 2011
PRZENIESIONY
Czw 14:06, 07 Kwi 2011    Temat postu:

Piotres, przeczytaj jeszcze raz moj post, masz w nim odpowiedz na swoje pytanie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
saron22
Moderator
Moderator



Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 5438
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 15:40, 07 Kwi 2011    Temat postu:

chlopaki nie przesadzajcie z tymi przewodami i z rezystancja. Z sonda lambda bywaja takie problemy ale kilka dodatkowych cm kabla nie powoduje takich jaj. Skoro mialoby to takie znaczenie to w jaki sposob wkladanoby np S62 do E30 itd. Myslicie ze tam wszystkie przewody pasuja dlugoscia??
Batim cos musiales pochrzanic podczas lutowania albo pozamieniac jakies przewody albo slabe styki sa i nie ma przejscia.
Bywa tez ze uzywane przewody sa polamane pod izolacja i zdarzaja sie problemy


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez saron22 dnia Czw 15:42, 07 Kwi 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
saron22
Moderator
Moderator



Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 5438
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 22:16, 07 Kwi 2011    Temat postu:

ja wlasnie sadze ze przy lutowaniu cos niezabanglalo. Batim jak zalozysz nowa wiazke silnikowa i auto zapali to masz 100% pewnosci ze cos schrzniles w starej. Wtedy wez schemat (sadze ze masz skoro sam odpaliles) i miernik w dlon i sprawdz kazdy przewod po kolei na przejscie. W ten sposob powinienes znalezc przyczyne. Ponaprawiaj wszystko jak trzeba i bedziesz mial zapasowa wiazke.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez saron22 dnia Czw 22:17, 07 Kwi 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
batim
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum



Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 756
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 22:28, 07 Kwi 2011    Temat postu:

hej !
Podczas przedłużania wiazki napewno nic nie pomieszałem bo przecinałem po jednym kablu i go przedłużałem. Zastosowałem przewody odpowiednie do komory silnika. Jedno co mogło pójść nie tak to przewód 5żyłowy w ekranie. żyły były srebrne, cienkie i bardzo twardze jak na swoją średnicę. Nie ma takich kabli w sklepach... pewnie to tego wina ze nie działa. No ale to nie wazne bo teraz wstawiłem org. wiazke od E46 i juz wszystko hula.

Mam jednak problem z obrotami tj na wolnych obrotach jest ok, ale jak dodaje gazu tak ze sie wkreca powyzej 3tys obrotow to obroty po puszczeniu gazu na chwile skaczą wyżej i powoli spadaja. Podczas jazdy przy zmianie biegów jest podobnie czyli wciskam sprzegło a obroty lekko sie podnoszą. Jest to dość wkurzające podczas normalnej jazdy. Oprócz tego cos mi wali... tak jakby silnik o coś uderzał. Stało sie tak od wymiany gum stabilizatora z przodu na poulitetany. Jutro jade ustawic zbierzność i sprawdzę co to wali. Mozliwe ze silnik o xbreace... wkoncu miska od E46 jest inna niz w Z3


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez batim dnia Czw 22:37, 07 Kwi 2011, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
saron22
Moderator
Moderator



Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 5438
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 22:31, 07 Kwi 2011    Temat postu:

ja z ciekawosci dla samego siebie upewnilbym sie gdzie byla przyczyna Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
batim
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum



Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 756
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 22:33, 07 Kwi 2011    Temat postu:

Upewnie sie Very Happy mam ta druga wiazke i ja sprawdze Very Happy jednak do majówki mało czasu i wolalem sie zabezpieczyć i mieć mozliwosc dojechania do Was Kwadratowy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
batim
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum



Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 756
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 22:36, 07 Kwi 2011    Temat postu:

Saron ja sprawdzałem połączenia miernikiem... jest wszystko OK. Wychodzi na to że rzeczywiście długość i oporność ma duże znaczenie... Sam juz nie wiem co jest nie tak

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
saron22
Moderator
Moderator



Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 5438
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 22:38, 07 Kwi 2011    Temat postu:

sprezaj sie batim, sprezaj bo z tego co widze wszyscy sie juz zbroja na majowke

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
batim
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum



Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 756
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 22:48, 07 Kwi 2011    Temat postu:

Spoko spoko Very Happy najwyzej dojade bez ogrzewania (bo tego tez mi brak) Very Happy
Z tym gazem to na upartego w trasie tez jest ok Very Happy w korkach gorzej
slyszalem ze taki objaw to oznaka kończącej sie przepustnicy,.. jednak.. ciezko mi w to uwierzyc bo moja wyglada jak nowa wyczyszczona, krokowiec tez, odma nowa... DISA tez pieknie wyglada...

Mam tez teorie swoja ze to moze przepustnica od kontroli trakcji.,.. ja nie mam kontroli i moze DME jakoś próbuje ESP kontrolować i tak sie dzieje...
No ale ja sie nie znam zbytnio Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
saron22
Moderator
Moderator



Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 5438
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 22:55, 07 Kwi 2011    Temat postu:

co wy sie tak uparliscie na ta dlugosc kabli?? Panowie!!
Przeciez jak Angliki sie przeklada to tez zazwyczaj sie wiazke albo przedluza albo skraca (lacznie z CANami) i jak wszystko jest dobrze polutowane to nie ma zadnych problemow!! Problemy pojawiaja sie gdy cos jest zle polaczone, zle polutowane, zle poizolowane i zwiera a najczescie po uplywie jakiegos czasu gdy zaczyna sie pojawiac zielenizna.
Nie piszcie tutaj jakis dziwnych teorii!


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez saron22 dnia Czw 22:56, 07 Kwi 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
batim
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum



Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 756
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 23:10, 07 Kwi 2011    Temat postu:

hmm no nie wiem..
Powiem tak... te przewody są proste w połączeniu. Srednica niewielka itd.
Tak wiec lutowanie tego nie bylo trudne i nie sprawiało problemów...
Jak pisałem wczesniej był tylko jeden kabel INNY i wg. nie bez powodu żyły były posrebrzane (to mi powiedział elektryk) i w ekranie. Uzyłem kabli miedzianych w ekranie o podobnych przekrojach... Serio tam coś źle połączyć jest trudno... a połączenia napewno były dobre bo robiłem to po jednym na raz...

Ogolnie po tym przedłużeniu DME tak jakby nie dawał znaku życia... pompa paliwa nie hulała, na wtryski też nie szedl sygnał tak samo jak i na świece...
Wątepię żebym az tyle błędów na raz porobił.

Może złych kabli użyłem ? moze powinnienem uzyć takich samych (kupić taka sama wiazke i uzyć tych samych kabli) NIE WIEM Kwadratowy teraz mi działą i to jest ważne Kwadratowy a ze brzydko pod maską... to narazie mi nie przeszkadza Kwadratowy z czasem to ogarnę


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
saron22
Moderator
Moderator



Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 5438
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 23:18, 07 Kwi 2011    Temat postu:

batim napisał:
te przewody są proste w połączeniu


Jak widac nie takie proste... Wink

A od czego byl ten jeden inny kabel??


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z3.fora.pl Strona Główna -> Z3 (E36/7, E36/8) Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10, 11, 12  Następny
Strona 5 z 12

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin