Forum www.z3.fora.pl Strona Główna www.z3.fora.pl
BMW Seria Z - z1 z3 z4 z8
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

SWAP z 1.8 na M52TUB25
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 10, 11, 12  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z3.fora.pl Strona Główna -> Z3 (E36/7, E36/8)
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
batim
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum



Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 756
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 11:13, 08 Kwi 2011    Temat postu:

Piotres nie znalazłem... ale u mnie nie ma klapki dodatkowej tylko tam gdzie jest na linke miejsce jest jeszcze jedno COŚ co steruje przepustnicą i jest to chyba elektrycznie działające...
Nie szukałem jeszcze o tym nic. Kolega który robił taki swap w E30 w tym samym czasie co ja tylko że elektryke mu PUZ robił mówił, że ma to samo co ja. Tak jakby lekkie przygazowanie przy zmianie biegów i na wyzszych obrotach tak jakby wieszanie chwilowe gazu. Jemu PUZowicze powiedzieli, że kończy sie przepustnica albo ze wlasnie to ASC...
Jego silnik ma przebieg 120tyś udokumentowane i wątpie zeby przepustnica padała tak szybko ?

Piotres jak znajdziesz ten link to pls wstaw go Kwadratowy

Pozdro


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
batim
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum



Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 756
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 13:13, 08 Kwi 2011    Temat postu:

wielkie dzięki Kwadratowy
No tez mi sie wydaje ze to nie wina popsutej przep.
Moja tez nie byla brudna, ale wyczyściłem bo w sumie auto długo stało i nie jezdzilo wiec dla pewności zrobiłem.
Nie pamietam czy pisałem, ale wczoraj siadł mi obrotomierz... nagle przestał działać... ehhh mam pecha Kwadratowy będę musiał znowu rozbierać tapicerke i wyciągać zegary
U mnie nie ma kontolki ASC i ogólnie auto dobrze przyspiesza. Dziwne jest to ze jak jade np. na 5 biegu 60km/h i daje lekko gazu to pieknie przyśpiesza a jak wciskam mocniej to muli... moze to wina wydechu ?

ps
odnośnie linku ktory dałeś... w sumie ja mam 1.8 instalacje w aucie i może u mnie nie być tej wtyczki... ale wydaje sie że to jest ten problem który mnie wkurza jak tak czytam opis tego kolesia. To jest własnie takie wkurw... zostawanie na obrotach. Mnie to mega denerwuje. Serio wolalbym chyba zeby mi na 4 gary chodził Laughing


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez batim dnia Pią 13:17, 08 Kwi 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
batim
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum



Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 756
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 10:21, 09 Kwi 2011    Temat postu:

Hej !

Byłem ustawić zbieżność i sprawdziłem co mi puka z przodu...
myślalem ze to pierdola a jednak okazało sie ze silnik wali o przekładnie...
Wydaje mi sie ze jak wymienie poduszki to powinno być ok. Dobrze myśle ???
Co do linku który Piotres wkleiłeś... u mnie nie ma wogole czujnika sprzęgła czyli wychodzi na to, że muszę go dołożyć albo do DME doprowadzić sygnał na ten pin co tam koleś opisuje w X60004...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
batim
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum



Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 756
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 19:37, 09 Kwi 2011    Temat postu:

no... tam jest napisane że nie wszystkie M52TU miały ten problem z tymi obrotami. Może moj silnik jest wlasnie z tej partii i musi miec ten czujnik do działania poprawnego... cholera wie jak to jest

Łapy silnika mam obie od E36. Poduszki mam od Z3 M43 Kwadratowy]]]
Na poczatku nic nie biło. Wydaje mi sie ze po prostu poduchy nie wytrzymują nie dość ze wiekszego ciezaru to jeszcze mocniejszego traktowania. bicie sie powieksza i juz przestałem jezdzić. Pożyczyłem żurawia i jutro wymieniam poduszki narazie na używki od E36 R6 (mam gratisowo). Jeśli to będzie powód to przy najblizszej okazji wymienie poduchy na nowe Kwadratowy

PS.
Piotres no właśnie ja uważam że to jest tak. Jeśli czujnik był w E46 z której jest silnik to do DME dochodził sygnał i można było zrobić jak na linku przedstawia koleś. No ale po przełożeniu silnika do mojej budy gdzie czujnika nie ma trzeba dać sygnał na DME. Tylko pytanie teraz jaki ? czy mase na stałe ? bo ta wtyczka od czujnika to tylko + i dwa minusy tak wiec na DME chyba styknie dać ground na stałe


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez batim dnia Nie 8:09, 10 Kwi 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
batim
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum



Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 756
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 21:05, 11 Kwi 2011    Temat postu:

Hej !
Jestem po wymianie poduszek ! całkiem inna jazda. Jakos tak płynnie Kwadratowy
Elektrozawór nagrzewnicy działa. Po złożeniu wszystkiego jednak ogrzewania dalej całkowicie brak... na jednym z for napisano mi ze tam jest dodatkowa pompa bo główna nie daje rady... co o tym sądzicie ?

zapodam fotki Kwadratowy



Moim zdaniem przód napewno Z3 ma ładniejszy Very HappyVery HappyVery Happy



Tutaj przed garażem. Jeszcze nie wszystko poskładane miedzy innymi brak wygłuszenia maski

AA i nie napisałem... chyba mi uszczelka pod kolektorem wydmuchała sie mozliwe ze jak silnik unosiłem to mi sie tam coś mogło stac ? cykanie słysze z kolektorów wydechowych jakby właśnie uszczelka poszła


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
saron22
Moderator
Moderator



Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 5438
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 21:28, 11 Kwi 2011    Temat postu:

Osobiscie jeszcze w zadnym aucie nie spotkalem sie z dodatkowa pompa ale kto wie. Ja wszystkiego nie wiem wiec nie bede sie wymadrzal.
Jesli kolektor byl prawidlowo przykrecony to z uszczelka nie powinno sie nic stac. Jesli bylaby gdzies nieszczelnosc to powinienes widziec ze robia w okolicach kolektora i glowicy robia sie czarne miejsca.

Patrzac tak z perspektywy czasu to wydaje mi sie ze wybrales sobie silnik dosc ciezki do przeswapowania. Wydaje mi sie ze dosc duzo wyszlo z nim kwiatkow


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
batim
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum



Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 756
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 21:39, 11 Kwi 2011    Temat postu:

no z tą pompą tez mi sie wydaje ze to sciema.
No nie przyglądałem sie jjeszcze kolektorom tak wiec nei wiem co to na 100% jutro popatrze.

No swap dość ciezki Kwadratowy jakby to był 1xvanos... to pikuś
jednak warto było ja sie ciesze, ze tyle pracy w to włożyć musiałem kiedyś będę miał co wspominać ] a problemy są po tto żeby je rozwiązywać
Ja spot dojade nawet jeśli miałaby lawetą jechać Kwadratowy

A i napewno wyląduje kolektor dol. od M54 ]]]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez batim dnia Pon 21:40, 11 Kwi 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
batim
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum



Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 756
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 22:11, 11 Kwi 2011    Temat postu:

hehe no Ty pierwszy weźmiesz Very Happy ja będę drugi bo ja i tak narazie musze ogarnąć wszystko w CAŁoŚĆ ]]

Felgi wlaśnie fajne tylko... no żaluje ze nie dałem do proszkowego malowania. Zawieszenie to tak jak piszesz dokładnie poŚwistarowe. U mnie jakoś wyżej stoi niż jego, nie wiem czym to spowodowane jest.

Ogolnie juz jestem zadowolony ze swapu bolą mnie tylko dwie rzeczy... brak ogrzewania... oraz wydech. Nie mogę znaleźć nikogo kto mi to ogarnie. Tzn nikomu nie ufam na tyle żeby dać to zrobić ]

co do caymana to... no wyglad jakis rewelacyjny nie jest jak postawiłem swoja zete kolo niego to... powaga Z3 jest w chu.. piękniejsze Very HappyVery HappyVery Happy
To była wersja S z silnikiem dość mocnym... tzn nie jak na porsche


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
saron22
Moderator
Moderator



Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 5438
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 8:10, 12 Kwi 2011    Temat postu:

jak dla mnie cayman jest cool. Jesli chodzi o wyglad to boxter jest mocno sredni ale na pewno nie przeszkadzaloby mi to zeby sie nim powozic Very Happy
911 to inna bajka i porownywanie do niej zetek jest wysoce nie namiejscu. To tak jakby porownywac polskich pilkarzy do gwiazd barcelony, realu itp Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wania
Administrator
Administrator



Dołączył: 06 Lut 2011
Posty: 4708
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Wto 8:59, 12 Kwi 2011    Temat postu:

oj ja bym sie skusil na porownanie kalosza z 911 ale z przewaga dla 911

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
batim
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum



Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 756
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 11:49, 12 Kwi 2011    Temat postu:

no ale Cayman... mnie mocno rozczarował. Hamulce jakieś małe... i gdyby nie to że sam zacisk hamulcowy ładnie błyszczący na czerwono... to mogłbym stwierdzić, że moje są piękniejsze Very HappyVery HappyVery Happy

Tyle że nie są już mi rdza wyłazi ///// Mogłem zrobić tak jak mi Piotres mowił czyli piaskowanie i np. proszkowo je walnąć

Dzisiaj znowu zapodaje do garażu dłubać. Mechaniory super swapery którym dałem auto na poczatku użyli starych popękanych przewodów jak mi podłączali zbiorniczek wyrów. od wspomagania Kwadratowy tak więc dobrze że to zauwazyłem bo na trasie do krakowa mogłoby to strzelić wszystko.
Btw. zalałem układ wspom. castrolem TQIII i odgłosy pompy zanikły Kwadratowy na nowym płynie z orlennu DEXTRON II pompa wydawała odgłosy jakby miała sie zaraz zatrzeć

wracając do Posrche to Cayman ma linie boczną super tak samo jak i tył auta. Jednak przód... przy moim guście nie ma co sie równać z Z3


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez batim dnia Wto 11:52, 12 Kwi 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Łukash
Soldati
Soldati



Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 22:12, 14 Kwi 2011    Temat postu:

Widzę, że wkradły się tu porównania do porsche Kwadratowy To i ja dodam moje małe porównanie które kiedyś zrobiłem ze zdjęć znalezionych na dysku



Myślę, że mają coś wspólnego Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Łukash dnia Czw 22:12, 14 Kwi 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
batim
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum



Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 756
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 13:44, 17 Kwi 2011    Temat postu:

Hi

Jutro jadę robić wydech Kwadratowy zobaczymy co z tego wyjdzie.
Mam kolejny problem a mianowicie chybaa mi jara 24124142 litrów/100km Kwadratowy
Problem taki, że nie moge zdiagnozować. mam zrobione wyjscie z silnika pod moj interfejs (taka wtyczka jak przy kompie sieć jest) no i dałem B+, po stacyjce, masę i pin 32 z X6004 DME. Mam przejściówke RS232 na pcimcia.
Wydaje mi sie że wlasnie dlatego nie łączy sie do końca. U mnie w INPA jak podłącze sie pod silnik to odrazu pokazuje + po stacyjce. A jak przekręcę stacyjke to znika napięcie. Sprawdzałem kable i tam jest ok. Wina pewnie po stronie RS232. Teraz chce podłączyć kable pod gniazdo diag. to 20pin duże okrągłe. Nie wiem jakie tam podłączenia są. Tzn wiem jakie pinouty są, ale np. wiem ze pin 32 z DME X6004 jest do diagnozy i nie wiem gdzie go pod gniazdo diag. podłączyć zeby w warsztacie mogli spróbować podpiąć sie swoimi testerami. Musze to zrobić przed wyjazdem bo do Rzeszowa i na spot w kraku to za 2 koła nie wyrobie.
Tak wiec please help jak mam to podpiąć. Z góry dzięki Kwadratowy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
batim
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum



Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 756
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 15:46, 17 Kwi 2011    Temat postu:

No nie udało sie zczytać. Fizycznie nie było prawa żeby było zasilanie po stacyjce bez włączonej stacyjki bo niby jak ? Podłączyłem sie dobrze. Widocznie port moj rs jest jakiś trefny i źle odbiera sygnały lub powrót. Cholera wie. Ogolnie interfejs był sprawdzony i działał (ja tego nie sprawdzałem, ale ufam temu który to zrobił). Mam interfejs ADS więc możliwe że będzie działać tylko z fizycznym portem RS232 lub przejściówka pcima, ale taka pożądna. Moja to noname za 3 dychy (totalnie ani jednej informacji na niej nie ma odnośnie producenta).
Mam dwie opcje. Użyć kompa stacjonarnego i sprobowac diagnozować lub właśnie podłączyć orginalne złącze diag i podjechać do warsztatu. Muszę to zrobić przed wyjazdem bo jeśli sonda padła to będę musiał ja zamówić + wymienić a to zejdzie pewnie kilka dni z dostawą.

Tak więc jak ktoś wie gdzie mam podłączyć pin 32 z DME wtyk x6004 to proszę o info ]]

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
batim
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum



Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 756
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 18:08, 19 Kwi 2011    Temat postu:

Wydech zrobiony. Jeśli chodzi o wykonanie to jest ok.
Końcowy tłumik ledwo sie zmieścił i jest problem z końcówkami Kwadratowy wystaja jak dwa fiuty Very Happy no ale to do ogarnięcia Very Happy rozwierce nakładki i cofne je na maxa (bo jest taka możliwość) jak to nie da pożądanego efektu to ucinam i robie swoje końcówki.
http://www.youtube.com/watch?v=1MMf1b3Eqw8
tak chodzi, ale odrazu mowie ze to z komórki i ... powaga duzo lepiej to chodzi. Jak dla mnie nawet SUPER


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z3.fora.pl Strona Główna -> Z3 (E36/7, E36/8) Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 10, 11, 12  Następny
Strona 6 z 12

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin